Koučka a mentorka pro ženy a teenagery
Lektorka pro krizovou a efektnivní komunikaci

Lektorská činnost

Spolupracuji se školami, respektive s týmy žáků či studentů, kterým předávám umění krizové komunikace, díky skvěle vytvořenému programu s prvky prožitkové pedagogiky.

Koučka a mentorka
pro ženy a teenagery

Lektorka pro krizovou
a efektnivní komunikaci

Lektorská
činnost

Spolupracuji se školami,

respektive s týmy žáků
či studentů, kterým
předávám umění krizové komunikace, díky skvěle vytvořenému programu
s prvky prožitkové pedagogiky.

Pracuji jako externí lektor pro neziskovou organizaci www.zkustozdrave.cz.
Tato práce s dětmi a teenagery mě přímo fascinuje a dává velký smysl díky reakcím, odezvě přímo od studentů, ale i jejich učitelů.

 

Specializuji se zejména  na krizovou/ efektivní komunikaci v rámci programů „Zdravé třídní klima“ a na zdravý životní styl v programu „Zdraví dětem“ pro žáky ZŠ a studenty SŠ. 

Děti dnes vyrůstají v jiném světě než my, více a více času tráví s IT zařízeními, jsou často vychovávány mnohem benevolentnějším způsobem a to se někdy projeví tím, že reálná komunikace a vytváření zdravých vazeb je pro ně velmi náročné.
Když se pak v třídním kolektivu sejde několik nejistých dětí, začíná mezi nimi kolotoč ne úplně hezkých interakcí…

Zkušenosti s programem

Vážená paní Koryčanská, moc Vám děkuji za program. Žáci si to velmi chválili, já jsem provedl důkladnou zpětnou vazbu a jsem opravdu rád, že jste program realizovala. Určitě to nebyla poslední spolupráce, pokud bude příležitost, opět se Vám ozvu.
Mgr. Pavel Kurtinředitel školy
Jeden z nejlepších programů, jaké jsem kdy viděla!!! A že jsem jich už viděla!
PhDr. Renata MikolašováZŠ a MŠ Pustějov
Dobrý den paní Koryčanská, jelikož a protože jsem byla nadšená z vašich projektových dnů s názvem Zdravé třídní klima, ráda bych s vámi navázala příští školní rok další spolupráci.
Dagmar KantorováZŠ a MŠ Vřesina
Program Zdravé třídní klima hodnotím velmi pozitivně. Paní lektorka děti zaujala už první větou. Ukázala nám, jak se mít rádi, a naučila nás, jak se pochválit. Děti si vyzkoušely scénky, ve kterých si ukázaly, jak řešit různé nekomfortní situace a jak správně mezi sebou komunikovat. Celé dopoledne jsme si moc užili. Děkujeme.
Mgr.Juřicová Šárka

Proto byl vytvořený program „Zdravé třídní klima“,
který má pomoci kantorům i dětem se zvládáním náročných situací.
Mezi priority projektového dne tedy patří zejména:

  • Posilování zdravých vztahůemoční inteligence mezi žáky a třídním učitele.
  • Změna vnímání z kritického na pozitivní úhly pohledu.
  • Podpora pozitivní interakce v třídním kolektivu.   
  • S žáky i studenty hovoříme o tom, v čem jsou šikovní, čeho si na sobě a svých spolužácích váží. Celé 2 hodiny pracujeme s pozitivním náhledem na sebe a na svět kolem.
  • Umění říci ne, nastavení hranic vůči nežádoucímu chování, či vyjádření své potřeby ohleduplným způsobem vůči sobě i kamarádovi.
  • Žáci/ studenti jsou postaveni do scének, kdy spolu řeší zadaná nepříjemná témata – učí se základům efektivní komunikace a zároveň rozebíráme, proč se někdo chová nepřiměřeně, a naopak, proč jsou jiní vůči dominantním osobám bezbranní.
  • Nehledáme viníky a oběti, ale funkční laskavé i přísné způsoby řešení jak se zastat sám sebe, nebo spolužáka.

Po celou dobu programu (4.vyučovací hodiny) je kladen důraz na výhody otevřené komunikace a rozvoj pozitivních stránek osobností, což je zohledněno i v závěrečném motivačním projektu.

Pro zvýšení motivace vytváříme se staršími žáky a studenty někdy i scénky krizových situací s rodiči. Toto je obvykle velmi zábavná chvíle, kdy nejen žáci, ale i učitelky prožívají mnohé AHA momenty.

Toto jsou chvíle uvědomění a pochopení si svého podílu na komplikovaných vztazích s okolním světem. Toto jsou chvíle poznání, kde máme v životě prostor na svůj posun a zlepšení mezilidských vztahů.

Benefity tohoto workshopu jsou tedy nejen poznání nástrojů pro zlepšení vztahů ve třídě, ale i nasměrování na rozvoj zdravého vztahu k sobě a našim blízkým.

V případě, že by někdo měl touhu dále pracovat na rozvíjení zdravého vztahu k sobě a svým blízkým individuálně, nabízím spolupráci v rámci koučinku. Je důležité nejen znát možné nástroje, ale tyto umět integrovat a žít. Neodkládat lepší zítřky, ale využít příležitost za pačesy a jít si za svým lepším....tady a teď.....

Reference

Paní lektorka s projektem Zdravé klima třídy u nás vedla skvělý program, který byl nejen pro děti, ale také pro dospělé, přínosný a inspirativní. Její energie a vnitřní pohoda působila na všechny okolo velmi pozitivně. Zároveň dokázala děti zaujmout od začátku až do konce. Program byl výborně připravený a přinesl nám spoustu nových podnětů, jak ještě zlepšit prostředí ve třídě. Všem rozhodně doporučuji!
Mgr. Nela Balážová
Chtěla jsem Vám ještě jednou poděkovat za nesmírně obohacující program. Odnesla jsem si (a nejen já) spoustu ponaučení, aha momentů, zdravý kladný náhled k sobě samým, ale také potvrzení, co již bylo jasné. Váš přístup k dětem, profesionalita a zároveň lidskost učinily z běžného pátečního dne opravdu víc. Určitě budeme na sobě a naší komunikaci dle doporučení dále pracovat a věnovat pozornosti ocenění a nenásilně pouštět negaci v třídním kolektivu.
Mgr. Martina Paluchová
Za tu krátkou dobu, co jsem mohla nahlédnout, bylo vidět, že dětem rozumíte, dovedete se nacítit, zajistit si respekt a pozornost a zároveň je dostat tam, kam potřebujete. Velmi se mi to vše líbilo, jen mě mrzí, že jsem nemohla zůstat déle. Děkuji!
Mgr. Jarka Leyshon

Objednávka
LEKTORSKÉ SLUŽBY

Podrobné informace a objednání termínu
na tel: +420 721 440 794
nebo e-mail: korycanska@zkustozdrave.cz 

Mým posláním je pomáhat a podporovat druhé
v dosahování smysluplného, spokojeného
a naplněného života na rovině osobní i pracovní...

...zažila jsem dlouhá léta na vlně byznysového úspěchu, nečekaný životní propad spojený s překonáváním obrovských životních výzev (diagnózou mého syna, začátkem podnikání), leta plná strachů, nejistoty, nedostatku, změny hodnot, přátel, životního stylu, výrazných emocí …

…přečetla jsem mnoho knih, účastnila se mnoha kurzů….

…cesta ven z temného lesa však definitivně vedla až poté, co jsem začala SYSTEMATICKY APLIKOVAT drobné změny do mého života.

Nyní již několik let pracuji jako Lektor krizové komunikace ve školách a tuto oblast profesně prohloubila v akreditovaném kurzu Mentálního koučinku (akreditace MŠMT) pro individuální i firemní konzultace.

Mentální koučink mně otevřel dveře ke spokojenosti a hojnosti dokořán!! Je to geniální nástroj!! A já vás, jako průvodce, do něj nyní pozývám.

Pomohu Vám projít cestu plnou slepých odboček
a temných stínů…

Mým posláním je pomáhat a podporovat druhé
v dosahování smysluplného, spokojeného
a naplněného života na rovině osobní i pracovní...

...zažila jsem dlouhá léta na vlně byznysového úspěchu, nečekaný životní propad spojený s překonáváním obrovských životních výzev (diagnózou mého syna, začátkem podnikání), leta plná strachů, nejistoty, nedostatku, změny hodnot, přátel, životního stylu, výrazných emocí …

…přečetla jsem mnoho knih, účastnila se mnoha kurzů….

…cesta ven z temného lesa však definitivně vedla až poté, co jsem začala SYSTEMATICKY APLIKOVAT drobné změny do mého života.

Nyní již několik let pracuji jako Lektor krizové komunikace ve školách a tuto oblast profesně prohloubila v akreditovaném kurzu Mentálního koučinku (akreditace MŠMT) pro individuální i firemní konzultace.

Mentální koučink mně otevřel dveře ke spokojenosti a hojnosti dokořán!! Je to geniální nástroj!! A já vás, jako průvodce, do něj nyní pozývám.

Pomohu Vám projít cestu plnou slepých odboček
a temných stínů…

Mohu vám pomoci v těchto životních oblastech

PRÁCE SE SEBEVĚDOMÍM
(cílem je autentická sebedůvěra, radost a seberealizace)

o   Identifikace úrovně sebevědomí
o   Moudrost odhalování / prohlubování sebevědomí
o   Techniky překonávající „ubíječe“ sebevědomí

OSOBNÍ ROZVOJ
(cílem je radost a smysluplný život )

o  Uskutečnění zásadních životních změn (osobních / pracovních)
o   Práce s traumaty z dětství i dospělosti
o   Ukotvování a navyšování sebelásky, sebehodnoty
o   Nalezení smyslu / rozvíjení svého potenciálu

PRÁCE SE STRESEM  A STRACHEM (cílem je klid a nadhled)

o   Změna vnímání a uvolňování stresu
o   Poznání nástrojů na zvyšování odolnosti vůči stresu
o   Způsoby překonávání únikových strategií

PRÁCE S ASERTIVNÍM PŘÍSTUPEM (cílem je vnitřní síla a důstojné vztahy, naplnění potenciálu)

o   Není to jen o technikách a umění říci NE druhým ale zejména ANO sobě!
o   ANO ve smyslu pozitivního asertivního vnitřního dialogu

Kontakt

+420 721 440 794

info@jarkakorycanska.cz